wilsons

Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

Nya valpar

Av Håkan Wilson - 7 mars 2010 13:26

Här händer det inte så mycket, förutom att det kommer en massa snö hela tiden. Verkar inte ge sig med snöandet, hopplöst.

Det börjar trilla in lite nya valpar här från diverse håll. Förra veckan kom det en från Nils Agerbjer, en tikvalp var det. Är efter hans Bit och Rex, stamtavla. Kim kommer den att heta. Min vana trogen så är den bortsatt till en fodervärd. Fick en bild från Nisse på ett kullsyskon som fick se får för första gången.  


Nästa helg far jag till Norge för att hämta valpen från Jone Gystol. Han har skickat den med flyg till Olav Tiller i Verdal, så att jag kan hämta den där. Skönt att man slapp köra till Stavanger.

  

Ska bli spännade att se vad det blir av denna kombination.

 
 
Linda

Linda

16 maj 2010 22:52

Dax för en uppdatering nu :)

http://lindasbc.wordpress.com

 
Ingen bild

Sockerkaks gumman..

31 augusti 2010 19:29

Har du snöat in!! Uppdatera om unghunden nu..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Håkan Wilson - 3 januari 2010 09:11

Så var då julen över och vi har även fått ett nytt år. Blickar lite framåt i tiden och funderar lite över hundmaterialet. Måste ordna mig några bra tikar så att man kan vara självförsörjande och även få in någon krona på verksamheten man håller på me...

Av Håkan Wilson - 19 december 2009 17:23


Inte mycket händer förutom lite förberedelser inför julen. Ska till min gamla hemstad Umeå för att fira julen hos min syster. Ska bli roligt att återse släkten, det är ju nästan bara under julen man träffas. Andra ledigheter man har är man ju oftast ...

Av Håkan Wilson - 13 december 2009 09:06


  

Av Håkan Wilson - 6 december 2009 22:14

Testar YouTube. Verkar ju vara modernt att lägga ut saker där och man vill ju inte vara omodern. Har laggt ut en video på Roy när han var ung och började sin träning. Här är länken: http://www.youtube.com/watch?v=UrCCgh6eZrM     ...

Av Håkan Wilson - 6 december 2009 15:41


Fick inte med bilden i förra inlägget, så här kommer den. Vy över tävlingsfältet på Aspby Gård där vi kommer att arrangera tävlingen.   ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010
>>>

Wilsons gästbok

Arkiv

Besöksstatistik

Senaste inläggen


Skapa flashcards